Ismerik azt a játékot, hogy találd meg a tíz különbséget a két kép között? Ez esetben nincs. A Mazda új kei-carja, a Flair ugyanis az emblémákon kívül teljesen azonos a Suzuki Hustler tanulmányautóval. Még a színe is.
Nem ördögtől való dolog egy Suzukit átcímkézni, korábban a Subaru is megtette ezt az összkerékhajtású Swifttel. Ráadásul a kei-car kategóriát is maga a Suzuki teremtette meg az első Wagon-R+-szal. Az európai szemnek viccesen keskeny és magas autóformát lényegében a japán adószabályok hozták létre. A korlátok: 3,3 méteres maximális hossz, 1,4 méteres maximális szélesség, 660 köbcentis motor legfeljebb 64 lóerővel. Az apró jövevényt a tervek szerint fokozatmentes CVT váltóval szerelnik, aminek köszönhetően kevesebb, mint 3,5 litert benzint fogyaszt. Szívó- és turbómotorral egyaránt megvásárolható lenne, első- és összkerékhajtással is.
A kis Mazda belső teréről egyelőre nem láttunk képeket, de nem valószínű, hogy érdemben átdolgoznák a Suzukit. Valószínűleg fűthető első, és lehajtható hátsó üléseket kap majd a kis négyüléses. A Flair árusítását január végén kezdik meg Japánban.