A Tata megtette az első lépést a nemzetközi karrier felé – legalábbis ezt állítják. Két vadonatúj, állításuk szerint igen korszerű kisautóval próbálnak India határain túl terjeszkedni.
A két típus a Zest, illetve a Bolt nevet kapta, és lényegében az Indica sorozat utódainak tekinthetők. Műszaki alapjaik, és nagyrészt formatervük is azonos, lényegi különbség csak a csomagtér-kialakításban van. A Zest négyajtós szedán, míg a Bolt az ötajtós csapott hátú változat. A formatervet nem komplikálták agyon: egyszerű, kerekded formák jellemzik mindkét típust, és a Tata más modellekről már ismert vigyorgó hűtőmaszkja sem teszi érdekesebbé az összhatást. Ugyanakkor a műszaki tartalom – vagyis amit ismerünk belőle – valóban ígéretesnek tűnik.
A két kisautó egyelőre kétféle motorral lesz kapható: a Tata új, részint saját fejlesztésü 1,2 literes turbós négyhengeresével, amely 86 lóerős, és 140 Nm csúcsnyomatékú. Emellett kínálják a Fiat 1,3 literes turbódízel motorjának 90 lóerős változatát is, amely manapság még szintén nem számít elavultnak. A négyajtós változat hossza 3,995 méter , szélessége 1,695 méter, a hossza pedig 1,57 méter, azaz a B szegmens jelenlegi mezőnyéhez képest nem túl nagy – ellenben nem igazán könnyű a maga 1,1 tonnájával. Viszont valószínű, hogy ez a típus messze nem lesz olyan törékeny, mint India legnépszerűbb autói, amelyek épp mostanában buktak meg csúnyán a törésteszteken.
Ami a képeken sem jön át igazán, az az autó minősége, viszont azt már elárulták, hogy a jobban felszerelt változatokba Harman gyártmányú fedélzeti rendszer kerül, öthüvelykes érintőképernyővel. A legnagyobb kérdés azonban az, hogy az ár mennyire lesz versenyképes, hisz ezen múlik a nemzetközi szereplés. Ahhoz, hogy a kis Tatáknak legyen esélyük, a Dacia, illetve a kínai vetélytársak ára alá kellene menni vele.