Alig több mint három nap kellett két Model S-nek, hogy Los Angeles-ből New Yorkba érjen. Elektromos autó saját lábán korábban még nem tette meg ilyen gyorsan a keleti és a nyugati part közti távot. A rekord a Tesla üzenete ügyfeleinek: kellő háttér-infrastruktúrával autóik nem jelentenek kompromisszumot.
A Tesla kezdettől fogva nagy hangsúlyt helyezett az elektromos töltőállomások terjeszkedésére. Az egyszerűen csak Superchargernek nevezett, teslásoknak fenntartott privát állomásokból Észak-Amerikában már 74 (térképen), Európában pedig 14 van, és gyors ütemben épülnek az újak. Az USA-ban a két óceánpartot gyakorlatilag teljesen lefedték már, egy folyosó révén pedig bárki nekiindulhat egy hosszú utazásnak Teslájával a két part között. Ennek a folyosónak a népszerűsítése volt a Tesla célja, amikor elindította két autóját Los Angelesből a keleti partra, New Yorkba.
A két Model S-nek a lehető leggyorsabban – a sebességkorlátozásokat betartva persze – kellett letudnia az 5575 kilométeres távot. Tizenöt sofőr váltotta egymást az úton, az akkumulátorokat húszperces gyorstöltésekkel töltötték az állomásokon. A teslás különítménynek így 76,5 óra elég volt, hogy a New York-i célba érjen, ahol a cégvezér, Elon Musk fogadta őket.
Az út alatt a két autó 1197,8 kilowattóra elektromos áramot használt el. Ez a két S együttes fogyasztása volt.