Bár a Nemzeti Corvette Múzeum egy magángyűjtemény, mégiscsak a GM történetének egyik legismertebb modelljéről szól. Nem csoda, hogy a váratlan baleset után, ahol a múzeum központi csarnokának padlója szakadt be az alatta kialakult víznyelő miatt, a General Motors felajánlotta a segítségét a múzeum számára.
Összesen nyolc autó esett áldozatul a padló beszakadásának. Ezek közül kettő eleve a GM tulajdonában állt, de a többi is pótolhatatlan, egyedi példány volt. „Csak egyetlen 1-milliomodik Corvette készült, így mindenképp rendbe kell hozznunk, amennyire csak lehetséges, hogy ha a múzeum újra megnyílik, a rajongók ismét megcsodálhassák” – mondta Mark Reuss, a GM termékfejlesztésért felelős alelnöke. Ennek érdekében a 12 méter átmérőjű, és vagy 8 méter mély gödörből kiemelt autókat a GM Design semmitmondó nevű, Mechanical Assembly nevű műhelyébe szállítják, ahol megvan a megfelelő szakembergárda és szerszámozottság az autók minőségi helyreállításához. Ez az a hely, ahol a GM saját gyüjteményébe tartozó autókat tartják karban, illetve restaurálják már az 1930-as évek óta, ha szükséges, így jó esély van rá, hogy a sérült Corvette-ek tökéletes állapotban kerül vissza a múzeumhoz.
A víznyelőbe egy 1993-as ZR-1 Spyder és a 2009-es Blue Devil mellett, amelyeket a GM adott kölcsön a világ legteljesebb Corvette gyűjteményének, egy 1962-es fekete szériaváltozat, az 1992-es egymilliomodik Corvette, a 2009-es 1,5 milliomodik példány, egy 1984-es PPG Pace Car, egy 1993-as rubintvörös 40. évfordulós autó és egy 2001-es Mallett Hammer Z06 zuhant a lyukba. A Nemzeti Corvette Múzeum a baleset után természetesen bezárta a központi termet, melynek a padlója beszakadt, de a gyűjtemény többi része továbbra is látogatható marad.