Már a kutyának sem kell a Bugatti
A Bugatti Veyron a megjelenése idején nagy slágernek számított. Eredetileg 300 példányt gyártottak belőle 1,2 millió eurós áron, és az mind el is fogyott. Ezen felbátorodva elkészítették a még erősebb Grand Sportot, ez azonban nem lett akkora siker.
Erre utal legalábbis, hogy a 150 autóból csak 110 talált gazdára, annak ellenére, hogy a Bugatti rendszeresen készített különleges változatokat az autóból, hátha valaki rákíván. Az ár most 1,56 millió dollár, bár erre részint magyarázatul szolgál, hogy a Grand Sport erősebb és gyorsabb, mint az eredeti Veyron: a teljesítménye 1200 lóerő, a végsebesége pedig 415 km/h. A Bugatti most abban reményketik, hogy a maradék autókra találnak majd vevőt a Dynamic Drive Experience programsorozat segítségével, amelyre az Egyesült Államok területéről hétvégente 20-25, megfelelően gazdag embert hívnak meg. A lényeg, hogy ők kipróbálhatják a Bugatti képességeit, mind országúton, mind lezárt reptéri betonon.
A Bugatti a maradék Grand Sportok eladásából bő 62 millió euró bevételt remél, és ezzel lényegében fel is függeszti a tevékenységét néhány évre. Új modellt ugyanis nem fejlesztettek – a Galibier szedán fejlesztését a közönség reakciója láttán feladták – így most újabb fejlesztési periódus jöhet, mielőtt ismét lesz valami, amit Bugatti márkajelzéssel árulhat a VW csoport.