218 lóerő, összkerék, békapofa
Ki gondolta volna, hogy a Nissan az elmúlt negyven hónapban összesen négyszázhúszezer darabot el tudott adni a Juke-ból. Pedig így történt, ráadásul a márka új vásárlóinak zöme is ezt a típust választja. Most itt a folytatás, az alapos fészlift után. A kínálatból kikerül az egyetlen, egyhatos szívómotor, így az alapot mostantól az egykettes, száztizenöt lóerős, százkilencven newtonméter nyomatékú, feltöltős négyhengeres jelenti majd, melyet a legolcsóbb kivitelben elsőkerékhajtással vehetünk meg.
A csak elöl kaparó, kéziváltós Jukeokat részlegesen önzáró differenciálművel is kiegészítik, hogy magabiztosabban kanyarodjanak. Szintén az elsőkerekes verzió csomagtere negyven százalékkal haladja meg az előd méretét, így már 354 literes, hála az alaposan áttervezett karosszériának. Belefér egy kicsi és egy nagy koffer, vagy akár egy kisebb gyerekkocsi.
Továbbra is rendelhető az ezerötös Renault dCi dízelmotor, az egyhatos, benzines turbós verzió pedig továbbra is 190 lóerős, igaz, kicsit több lett a nyomatéka alacsony fordulatszámon. Kéziváltóval és összkerékhajtással lesz elérhető. De már nem ez a csúcsmodell, mert itt az új Nissan Juke Nismo RS, ezt szintén kétféle hajtási móddal készítik majd. Motorja 218 lóerős, teljesítményét nyolcfokozatú automata viszi az útra, de a kormányra szerelt fülekkel is kapcsolgathatunk. A Nismo RS sokat profitál abból, hogy a felújítás során merevebb lett a karosszéria, ekkora teljesítménynél már ez is számít. Ilyen erős autónál persze már a lassítás is kihívást jelent, így az RS 320 milliméteres első féktárcsákat kapott.
A külső még radikálisabb, a fényforrások közt ott vannak a ledes nappali menetfények, a szintén ledes, tükrökbe épített irányjelzők és természetesen a xenonfényszórók. A parkolással sem lesz gond, mert a bunkerszerű Juke-ra is felkerül a körkörös kamerarendszer, melyet korábban a Quasqai-on mutattak be. A felfrissített Jukehoz hatalmas, nyitható tetőablakot is kérhetünk, és új színárnyalatok jelentek meg a választékban, melyek az egyénre szabható beltérben is visszaköszönnek, legalábbis néhány dekorbetét és néhány méter színes cérna erejéig. Az átdolgozott Nissan Juke várhatóan tavasszal érkezik meg a kereskedésekbe, az áráról egyelőre nem érkezett információ.