A japán Infinitit leginkább luxusautóiról ismerhetjük, nem pedig brutális erejű sportkocsijairól. A Q50-ből azonban a januári Detroiti Autószalonra készítettek egy agresszívabb változatot, amelyet teleaggattak karbonszálas elemekkel. A koncepciót a Red Bull RB9 versenyautó inspirálta, nevét pedig a teljes Forma-1-es szezon egyik legismertebb kanyarjáról, a belgiumi Spa Francorchamps legendás Eau Rouge-áról kapta.
A tanulmányból időközben működő prototípus is készült. Erről ugyan túl sokat még nem tudni, de egyes források szerint a Nissan GT-R ikerturbós, 3,8 literes V6-osát kapja meg. Azt azonban már az Infinitinél sem titkolják, hogy 560 lóerős teljesítményt csikartak ki a felhergelt Q50-ből. További részletekről minden bizonnyal a két hét múlva kezdődő Pekingi Autószalonon számolnak majd be.
Addig is kőkemény tesztelésnek vetik alá a Q50 Eau Rouge-t. És ha az autó már úgyis több szállal kötődik a Forma-1-hez, a határok feszegetését sem bízták akárkire: Sebastian Vettel, a sorozat négyszeres világbajnoka a Millbrook Proving Ground aszfaltcsíkján tapossa padlóig a pedált, hogy alapos véleményt tudjon formálni az autó viselkedéséről, és kezelhetőségéről.