Két új, határozottan sportos Challenger változatot mutatott be az SRT, a Chrysler csoport házi tuningrészlege. A sima SRT változaton csak kisebb változtatásokat végeztek, a 6,4 literes, 485 lóerős motor sem változott, viszont a kompresszoros Hellcat teljesítménye már megközelíti a Viper sportkocsiét.
A pontos adatokat egyelőre nem árulták el, csak annyit, hogy a Hellcat V8-asát egy mechanikus kompresszor lélegezteti, így a teljesítménye meghaladja a 600 lóerőt. Hogy mennyivel, azt egyelőre nem tudni, de a legerősebb Hemi motor teljesítménye nem lehet nagyon messze a Viper 8,4 literes V10-esének 650 lóerejétől. Az SRT persze az autó külsőségeit is úgy alakította, hogy a Hellcaten látni lehessen a kínálatban elfoglalt helyzetét, ezért a motorháztetőre hatalmas dudor került, az elején nagyméretű légbeömlővel.
A 20 hüvelykes felnik mögé 390 mm-es Brembo fékek kerültek – az SRT szerint nagyobbakat még nem szereltek egyetlen autójukra sem – így a megállás sem jelenthet gondot. Az iszonyatos erejű motorhoz hatfokozatú manuális, vagy nyolcsebességes automata váltó csatlakozik majd, a vevő igényeinek megfelelően.
A Hellcat jelenleg a legerősebb, újonnan megvehető autó a maga kategóriájában, hisz a Chevrolet Camaro csúcsváltozatát, a V8 SC-t 587 lóerős motor hajtja, az új Mustangból pedig még nem készült el az utcai Shelby változat.