Két-három év múlva kezdhetik meg a Bentley terepjárószerű szabadidőautójának gyártását, ezért a technikát már most muszáj alaposan tesztelni, akár egy Audi-formájú öszvér formájában.
A Bentley SUV első bemutatkozása nem sikerült valami fényesen, ezért nem sokkal a szörnyeteg első turnéja után úgy döntöttek, hogy alaposan átdolgozzák a formatervet. Az újratervezés azonban nem szabad, hogy túlságosan hátráltassa a projekt céldátumát, ezért a műszaki alapok tesztelését már most megkezdték, egy Audinak látszó tárggyal. A hatalmas kerekeken kívül a jókora levegőbeömlők árulják el a turpisságot, illetve az angol rendszám, amely bennfentes információk szerint a Bentley használatában van.
A Volkswagen Csoporthoz tartozó arisztokratikus brit márka debella SUV-ja alá az MLB Evo platform kerül, amelyen a következő Audi Q7-essel, illetve némi módosítással a Porsche Cayenne-nel, a VW Touareggel és a Lamborghini Urusszal osztozik. Ha hihetünk a pletykáknak, a prototípusban egy hatliteres motor lakik, de a szériaautóban a Bentley-kben használt W12-es mellett megjelenhet egy V8-as, illetve V6-os is.
A tesztelés legfontosabb feladata állítólag a szimulációs adatok, többek között a célként kitűzött 200 mérföldes, 320 km/h körüli végsebesség ellenőrzése, illetve az ötvennél is több vezérlőegységből álló elektronikus rendszer finomhangolása. A szériamodell 2016-ra ígért bemutatójáig pedig biztosan láthatunk még egy-két tanulmányt, amelyekkel az időközben újragondolt formaterv közérthetőségét ellenőrzik majd.
Fotók: Motorauthority