Újabb különlegességet mutattak meg a Porsche múzeum hatalmas gyűjteményéből. A 911-esből kialakított kísérleti autón a légellenállás csökkentésének módszereivel kísérleteztek, nem is eredménytelenül.
Látszólag nem tettek sokat: az autó a 959-esére emlékeztető sima orr-részt kapott, valamint sima burkolatot a felnikre, új hátsó lökhárítót és oldalsó kötényezést, illetve egy, a korábbiaktól teljesen eltérő hátsó légterelőt. Még a jobboldali tükröt is leszedték, hogy az se akadályozza az áramlást. Az eredményt meglepő: 0,40-ről sikerült 0,27-re leszorítani az autó légellenállási tényezőjét, ami még ma is irigylésre méltó eredmény. Ma az aerodinamikai szempontból legkedvezőbb sorozatgyártású karosszéria formatényezője 0,23, az átlag azonban még mindig 0,3 felett van.
A Porsche egyébként számos későbbi típusánál felhasználta a prototípuson szerzett tapasztalatokat, egyebek közt a két következő 911-es sorozat, az 1989-től gyártott 964-es és az azt követő 993-as formájának kialakításánál is.