A Jaguar-Land Rovernek sosem ment ilyen jól
A Jaguar-Land Rover az év első hat hónapjában 14%-kal tudta növelni az eladásait, ami elsősorban az újabb modelleknek köszönhető.
A két márka összesen 240 372 autót tudott eladni hat hónap alatt, amire eddig még egyszer sem volt példa. Ráadásul úgy néz ki, mindkét márkájuk hasonló ütemű növekedésben van. A cégen belül az eladások zömét persze továbbra is a Land Rover adja, méghozzá elsősorban a Range Rover Evoque-nak köszönhetően. A márka 196 785 autót értékesített, míg a Jaguar 43 587-et. Ám ez utóbbi szám is biztató, hisz 16%-kal magasabb, mint a tavalyi. A Jaguar növekedése elsősorban az F-type sportkocsinak köszönhető.
A következő években persze még komolyabb növekedés várható. A Jaguar-Land Rover mintegy 3,5 milliárd fontot költ fejlesztésre az aktuális pénzügyi évben. Ebbe bele tartozik az üzemek korszerűsítésén kívül egy új, az eddigieknél kevésbé drága Jaguar modell bemutatása és egy teljesen új motorcsalás kifejlesztése is, és ezektől egyértelműen az eladások növekedését várja az indiai tulajdonú, de a gyakorlatban önállóan tevékenykedő luxusautó-gyártó.