Feltámasztják a Bristol luxusautókat
A Bristol autógyár már három éve csődbe jutott, de a jogokat és a márkanevet megvette egy másik brit cég, amely történetesen hibrid hajtásláncok fejlesztésével foglalkozik. A Kamkorp Autokraft pedig nagyszerű reklámlehetőségnek érzi egy hibrid luxusautó bemutatását.
Egy ilyen, 300 ezer eurós autó kifejlesztése persze nem olcsó, és nem is megy egyik napról a másikra. Így egyelőre csak azt tudták megmutatni, hogy szeretnék elhelyezni a hajtást a majdani autóban. A hajtást négy, kefe nélküli villanymotor végzi majd – mind a négy kerékre jut egy – a lapos akkumulátor pedig a padló alá kerül. Az autó orrában belsőégésű motor dolgozik majd, méghozzá egy kompakt háromhengeres, amelynek csupán az akkumulátor újratöltése lesz a feladata.
Nem ez az első alkalom, hogy az új Bristol autókról hallunk, tavaly egy sportkocsival turnéztak, de ha egyáltalán lesz valami a tervekből, akkor is csak évek múltán – elvégre egy autóhoz nem elég egy jól működő hajtáslánc, és a megcélzott árkategóriában biztosan megbukik, aki a tökéletesnél kevesebbet kínál.