Kiszivárogtak az első képek a Mercedes csúcslimuzinjáról. A minden várakozásnál grandiózusabb autónak kemény ellenfeleket kell majd legyűrnie, a Rolls-Royce és a Bentley magasra helyezte a mércét.
A Mercedesnél komoly hagyománya van az efféle nyújtott luxuslimuzinoknak. A hatvanas években egy magára valamit is adó popsztár, államférfi, vagy diktátor Pullman 600-assal járt. A Maybach kudarca után a cég most ezt a jól csengő nevet próbálja visszahozni a köztudatba, és a tervek szerint 2015-ben meg is indul a forgalmazás. Persze ezért az autóért igazán mélyen zsebbe kell majd nyúlni, hiszen 750 ezer eurós ára közel a duplája még a legnagyobb Rolls-Royce Phantoménak is. Akinek ez sem elég, az rendelhet páncélozott Guard változatot, ilyenkor az összeg egymillió euró fölé is kúszhat.
Ez egy átlagember számára értelmezhetetlenül nagy összeg, és valószínűleg nincs olyan műszaki tartalom, ami indokolttá tenné, hogy ennyit kérjenek érte. Léteznek azonban körök, ahol a magas ár még jót is tesz a keresletnek, hiszen, ha valamiről köztudott, hogy drága, az egyben a tulajdonos vagyoni helyzetének hangsúlyozására is kiválóan alkalmas.
Ettől függetlenül az autóban minden műszaki megoldás benne lesz, amit a német gyártó eddig kifejlesztett. Dieter Zetsche szerényen csak így határozta meg a célt: „A világ legjobb autóját szeretnénk elkészíteni”. Hogy ez sikerül-e, arra most még nehéz lenne válaszolni, de az biztos, hogy több mint 640 centijével még az elődjének tekinthető Maybach 62-esre is ráver húsz centit hosszúságban. Ugyan marad négyajtós, de a méretnövekedés már megenged két extra ülést a menetiránnyal szembefordítva. Ezeken akár a testőrség, akár a tárgyalópartnerek is helyet kaphatnak. Méreteinél, és főleg a súlyánál fogva elég valószínűtlen, hogy a V8-asnál kisebb motorokkal megvásárolható lenne, de az is előfordulhat, hogy kizárólag a 12 hengeres csúcsmotorral lesz elérhető a típus.
Érdekes módon a cég nem házon belül képzeli el a gyártást, ezt valószínűleg a Brabusra bízzák. Az kétségtelen, hogy a tuningcég teljesíteni fogja a minőségi elvárásokat, de azt nehéz lenne megmondani, hogy a modell valóban sikeres lesz-e. A Maybach bukása sokak szerint nem az autón, hanem a nevén múlott. Hiába volt a kétezres évek egyik legfényűzőbb modellje, kevesen ismerték, így egy Rolls-Royce, vagy Bentley sokkal jobban vonzotta a vásárlókat. A Mercedes most abban bízik, hogy a Pullman-név megfelelő pedigrét sugall, ahogy a 60-as, 70-es és 80-as években.