A Renault Samsung érdekes képződmény a Renault-Nissanon belül: bár a márka e4bben a formájában csak Dél-Koreában létezik, úgy néz ki, ott szépen megél, sőt, némelyik modelljét még exportálja is, igaz, minden esetben megváltoztatott névvel.
Ezúttal csúcsmodelljüket, az SM7-et dolgozták át teljesen, amely méretben az 5-ös BMW-hez vagy az E osztályú Mercedeshez hasonlítható leginkább. Műszakilag viszont leginkább az amerikai Nissan Altimára emlékeztet: keresztben álló V6-os motorokkal készül, 2,5 literes 193 lóerőssel, vagy 3,5 literes 262 lóerőssel. Ez a rész nem is változott, csak a formát modernizálták alaposan. A nagy krómozott keret a múlté, helyette szárny-szerűen elrendezett króm-csíkokat, és az ovális Samsung jelvényt igyekeztek hangsúlyozni az autó orrán. Ha a Renault át akarná venni a típust, nem volna más dolga, csak a karikát rombuszra cserélni – az összhatás ugyanis messze nem olyan jellegzetes, hogy ne lehetne jelvénycserével bárminek eladni a nagy Samsungot.
Az európai forgalmazás lehetőségét támasztja alá az a tény is, hogy a Renault Samsung vezetői azt mondták, a típus dízelmotort is kaphat a nem túl távoli jövőben. Ha azt nézzük, hogy az egy számmal kisebb SM5-öt a franciák már felvették a palettájukra – ez az Latitude Európában, illetve a Safrane a Közel-Keleten – és a Renault nagy luxuskocsi híján egy csomó állami megrendeléstől elesik, amióta befejezte a Vel Satis gyártását, nem is lehetetlen, hogy az SM7-et is adoptálják.