A kecskeméti Mercedes gyártás ezzel a típussal kezdődött, de szinte fel sem tűnt, hogy eltelt három év a B osztály premierje óta. Ezért – a megszokott, szinte kötelező félidős frissítés keretében – átdolgozták a típust, ha nem is a felismerhetetlenségig, de észrevehetően.
A legtöbbet, ahogy ez ilyenkor lenni szokott, az autó orra változott. Más a hűtőrács – csupán két vékonyka vízszintes osztás van benne, a korábbi három, hivalkodóan vaskos fémlemez helyett – és a fényszórók belső szerkezete is, bár fényszóróból is többfélét kínálnak. Átformálták a lökhárító nyílásait is, egyes változatokon mostantól gonosz harcsaszáj helyett nagy vigyort formáz a középső nyílás. Mindez persze csak annyira elegendő, hogy a típus ismerői később azonosítani tudják a felújítás előtti és utáni kiviteleket, arra nem, hogy a laikus is megismerje, melyik melyik – ennél többre azonban nincs is igazán szükség.
A motorválasztékon egyelőre nem változtattak semmit, de nem is lett volna miért: a Renault és Mercedes motorok, amelyekkel 2011-ben bemutatták a típust, egyelőre viszonylag korszerűnek számítanak, nem is beszélve a tavaly óta elérhető elektromos változatról, amely 180 lóerős villanymotorja révén akár 8 másodperc alatt elérheti a százas tempót.
A felújított Mercedes egyterű már most rendelhető a kereskedésekben, a forgalmazását pedig november utolsó napjaiban kezdik Európa-szerte.