2014.09.30. 16:53

Aki ismeri a Škoda újabb modelljeit, nagyon nem fog meglepődni az új Fabia Combi vonalain, de ez a változat nem is a változatos stílusról szól, sokkal inkább a célszerűségről.

Az autó a középső tetőoszlopig természetesen azonos az ötajtóssal, de hátrébb sem találunk rajta új formai megoldásokat. A hátsó ajtón ugyanazt a trapéz-mintát hasznosították újra, amellyel már a Rapid Spacebacken és a rövidebbik Fabián is találkozhattunk. Ráaadásul épp az ötajtós Rapid mellett kérdéses, hogy ennek a modellnek mi értelme, hisz méretben és használati értékben sem látszik drasztikus különbség. Az egész Rapid-Fabia kérdés fura ilyen szempontból, hisz a két modell méretben és stílusban sem tér el egymástól annyira, hogy első ránézésre különbséget tudjunk tenni köztük. Mintha tényleg az egyszer kitalált formák újrahasznosítására programozott robotok hozták volna össze a kínálatnak ezt a részét, amelyek képtelenek bármiféle fantáziát vinni a munkűjukba.

Az adatokra még várnunk kell két hosszú napot, egyelőre csak annyi biztos, hogy a motorválaszték ugyanaz lesz, mint az ötajtósé – 1 és 1,4 liter közti hengerűrtartalmú, 60-105 lóerős, Euro 6-os három és négyhengeres dízel- és benzinmotorokból áll majd – és hogy az elődjénél nagyobb belső teret kínál majd, ha más miatt nem is, a 9 centivel szélesebb karosszéria miatt biztosan.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.