Lelepleződött a Škoda Fabia kombi változata
Aki ismeri a Škoda újabb modelljeit, nagyon nem fog meglepődni az új Fabia Combi vonalain, de ez a változat nem is a változatos stílusról szól, sokkal inkább a célszerűségről.
![](https://kep.cdn.index.hu/1/0/690/6900/69003/6900323_1721262c7a56045d78043d6ef8a4c6c4_wm.jpg)
Az autó a középső tetőoszlopig természetesen azonos az ötajtóssal, de hátrébb sem találunk rajta új formai megoldásokat. A hátsó ajtón ugyanazt a trapéz-mintát hasznosították újra, amellyel már a Rapid Spacebacken és a rövidebbik Fabián is találkozhattunk. Ráaadásul épp az ötajtós Rapid mellett kérdéses, hogy ennek a modellnek mi értelme, hisz méretben és használati értékben sem látszik drasztikus különbség. Az egész Rapid-Fabia kérdés fura ilyen szempontból, hisz a két modell méretben és stílusban sem tér el egymástól annyira, hogy első ránézésre különbséget tudjunk tenni köztük. Mintha tényleg az egyszer kitalált formák újrahasznosítására programozott robotok hozták volna össze a kínálatnak ezt a részét, amelyek képtelenek bármiféle fantáziát vinni a munkűjukba.
![](https://kep.cdn.index.hu/1/0/690/6900/69003/6900335_1ecbee7d2fc3399ac06ce24d89c25211_wm.jpg)
Az adatokra még várnunk kell két hosszú napot, egyelőre csak annyi biztos, hogy a motorválaszték ugyanaz lesz, mint az ötajtósé – 1 és 1,4 liter közti hengerűrtartalmú, 60-105 lóerős, Euro 6-os három és négyhengeres dízel- és benzinmotorokból áll majd – és hogy az elődjénél nagyobb belső teret kínál majd, ha más miatt nem is, a 9 centivel szélesebb karosszéria miatt biztosan.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)