V2-es motort fejleszt a Ferrari
Az új Ferrari V2-esről egyelőre annyit tudni, hogy nem mindennapi konstrukció: állítólag olyan megoldást alkalmaznak benne, amely kiegyensúlyozó tengely vagy nagy nehéz lendkerék nélkül is simán jár, egyedül a főtengely megfelelő kialakításának köszönhetően.
Az persze valószínűtlen, hogy a Ferrari kéthengeres motort építene egy sportkocsiba, sokkal valószínűbb, hogy a Fiat motorkerékpár-márka alapításán töri a fejét, méghozzá a legendás lovacskával a gép oldalán. Így könnyen elérhetik azt a célt, amit Sergio Marchionne tűzött ki: kihasználhatnák a márka elképesztő népszerűségét, különösen olyan, nagyon komoly motorkerékpár-használati kultúrával rendelkező piacokon, mint Kína vagy India.
Nem ez lenne az első eset, hogy autógyártó a motorkerékpár-piacon is próbálkozik. A BMW-nek nagyon nagy történelme van motorkerékpár-gyártóként, az Audi pedig a Ducatin keresztül néhány éve ártotta bele magát a számára egyébként idegen műfajba. Ferrari néven már készült motorkerékpár, de csak eseti jelleggel, és csak néhány példány. Ám ha most tényleg belevágnak, akár évente több ezer motorkerékpárra is felkerülhet a lovacskás embléma.