Az amerikai hadsereg a Hummer rendszerbe állításával megpróbálta egységesíteni könnyű, kerekes harci járműveit, de úgy néz ki, ez a törekvés a legutóbbi háborúk tapasztalatai alapján kezd háttérbe szorulni. Csapatszállítónak mostanság inkább MRAP-okat – masszív, aknarobbanás-álló páncélozott járműveket – használnak, de vannak feladatok, amelyekre egy ilyen masszív, teherautó-szerű gép nem alkalmas, mert nem elég fürge és könnyű.
Épp ezért kiírtak egy olyan pályázatot is, amely kifejezetten repülőgépről ledobható, könnyű és gyors harci járműre szólt. Erre építette a Polaris a Dagor nevű gépet, amely tulajdonképp egy teljesen nyitott, bukócsöves, terepjáró, amelyen legfeljebb a hajtáslánc kaphatott némi páncélvédelmet. Azért a feltételes mód, mert a képeken kívül sok nem derült ki a gépről, csak annyi biztos, hogy úgy tervezték, hogy UH-60-as vagy CH-47-es szállítóhelikopter kis magasságból ledobhassa, illetve egy C130-as szállítórepülőből is ledobható legyen egy ejtőernyő-lassította palettára rögíztve. A terhelhetősége egyébként 1475 kilogramm, vagy kilenc felfegyverzett katona, a hatótávja 800 kilométer, a motorja elmegy gázolajjal és JP8 szabványú katonai kerozinnal egyaránt, és van rajta többféle fegyver-rögzítési lehetőség, többek közt egy 1,143 méter átmérőjű körsín.
A Dagorból egyelőre egy kisebb sorozat készül, méghozzá a Nascar versenyautó-építőként és Ford Mustang tuningműhelyként ismert Roush Industries műhelyében, az US Special Operations Command számára, 149 ezer dollárért példányonként. Hogy később készítik-e nagyobb sorozatban, az persze sokmindentől függ, például attól is, hogy a Polaris terepjáróját vagy a Boeing Phantom Madger nevű Jeep-szerűségét választja-e az amerikai haderő új deszant-járműnek.