A Ford számára talán az F-150 a legfontosabb modell, hisz a típus évtizedek óta Észak-Amerika legkelendőbb gépjárműve, és a generációváltással sem szeretnék elveszteni ezt a szerepet. Épp ezért az új, a korábbiaknál radikálisabb modellt odaadták két tunincégnek, hogy készítsenek belőlük valami dögöset.
Az egyik partner Vaughn Gittin Jr. vállalkozása lett, amely leültette és megszélesítette a termetes pick-upot. A képen nemigen látszik, így elképzelni is nehéz, de ez a gép 5,4 méter hosszú, és ültetve is vagy 1,7 méter magas. Ráadásul meglehetősen széles határok között emelhető-süllyeszthető, hisz a légrugós felfüggesztés 30 centis úton mozog. A végeredmény inkább feltűnő, mint célszerű – a széles nyomtáv ellenére nem valószínű, hogy könnyed élményautózásra is alkalmas volna – de arra kétségtelenül alkalmas, hogy felkeltse a tuning-teherautók rajongóinak érdeklődését.
A másik modell a Ford Racing egyik munkatársának terve: a Deegan 38 atyja Brian Deegan, aki kifejezetten terep-versenyautónak alakította át az új F-150-est. A típus egyik érdekessége, hogy nem valami nagy V8-as motor került bele, hanem a 3,5 literes V6-os Ecoboost turbómotor, amelyben egyébként jóval komolyabb tuning-potenciál rejlik, mint bármelyik szívó nyolchengeresben. A két autót élőben a SEMA Show-n mutatják be, amely az idén november 4-én nyitja meg a kapuit Las Vegasban.