Az Eolab tanulmány csak egy újabb kis fogyasztást ígérő tanulmánynak tűnt, amikor először láttuk, de a Renault egyik igazgatója, Thierry Bollore szerint akár a szériagyártásra is esélyes lehet. Ráadásul ha minden összejön, egész elfogadható áron adhatják.
Azt még nem tudni, hogy ezt hogyan akarják kivitelezni, de Bollore szerint a nagyrészt alumíniumból és nagy szilárdságú acélból készült autó, amely csupán 955 kilót nyom, és egy 6,7 kWh-s Li-ion akkumulátort is tartalmaz, egy Renault Clio DCi 90 áráért adnák. Egy ilyen modell 18 500 euróba – átszámítva úgy 5,7 millió forintba – kerül, ami nem tűnik nagyon drágának, az Eolab műszaki tartalmához mérve különösen. Részben ezzel is magyarázta az igazgató, hogy nem használtak a fejlesztésnél olyan anyagokat, mint a karbonszálas műanyag. „Nem olyan nehéz karbont tenni mindenhova, mint azt sokan képzelik, de ha mondjuk egy ilyen ajtó törik, a javíttatás egy vagyonba kerül. Ugyanakkor az alumínium, amit mi használtunk, viszonylag könnyen és olcsón javítható.” - magyarázta Bollore.
Arra persze nem tett ígéretet, hogy valóban gyártani is fogják az Eolabot, és ha tényleg lesz is olcsó alumínium hibrid Renault, az még legalább három év csak a jellemző fejlesztési időt figyelembe véve. Ám valóban elképzelhető, hogy ezzel a modellel – a tisztán elektromos Zoéval szemben – jelentős eladásokat csinálhat a francia gyártó.