Ez a legdurvább gyári Chevy
A Chevrolet egy régi legendát támasztott fel három éve a COPO Camaro típus bemutatásával. Az 1969-ben kiadott ZL-1 COPO modellből összesen 69 példány készült, kifejezetten az amerikai gyorsulási bajnokság, az NHRA szabályai szerint. A Chevrolet ezt a legendát próbálja feltámasztani azzal, hogy 2012 óta évente készít egy-egy újabb COPO változatot az új Camaro alapjaira.
A modern típus számos tulajdonságában emlékeztet az 1969-es eredetire: ebből is csak 69 darabot készítenek, és ezek is versenyképes gyorsulási autókként kerülnek ki a gyárból, méghozzá a vásárló által kiválasztott kiépítésben. Az alapváltozat 350 köbhüvelykes, vagyis 5,7 literes LSX versenyblokkal és 2,9 literes kompresszorral érkezik – ennek a kombinációnak kell is a szélvédő közepéig érő púp a motorháztetőn – de attól függően, hogy melyik kategóriában indulnak vele, kapható 350-es, 396-os és 427-es, azaz 5,7 literes, 6,4 literes vagy 7 literes szívó-, illetve 327-es, azaz 5,3 literes kompresszoros motorral is. Ez utóbbi V8-ashoz ráadásul 2,9 és 4 literes kompresszor is rendelhető.
Így a típus a Stock Eliminator és a Super Stock kategóriában egyaránt indulhat, és versenyképes technikát jelent már gyári állapotában is. Az autót, amelynek nyilván meglehetősen korlátozott lesz a közönsége, Las Vegasban, a SEMA Show-n állítja ki a Chevrolet, ám az igazi hasznot jövőre hajthatják, ha eredményesen szerepelnek az NHRA versenyein.