Megújul a Chrysler 300C
Mindössze három éve, hogy a Chrysler 300C átdolgozott változata megjelent – amelyet egyébként Lancia Thema néven Európában is forgalmaztak – de máris szükségét érezték egy újabb frissítésnek. A legnagyobb újdonság persze az átalakított orr-rész, de változott a motorkínálat, és néhány lényeges főegységet is továbbfejlesztettek.
Az autó külsejének legmarkánsabb változása az új hűtőmaszk, amely teljesen elvesztette eddigi csillogását. Szó szerint: a krómkeret egyes változatokról teljesen eltűnik, másokon sokkal visszafogottabb lesz, a rácsozat vaskos króm-rúdjait pedig vékony háló váltja. Az összhatás így sokkal visszafogottabb még az új fényszórók LED-sávjaival együtt is – mintha a 300C épp a karaktere nagy részét adó hivalkodó jelleget veszítené el ezzel véglegesen.
Az SRT sportrészleg beszántásának egyik logikus következménye, hogy a 300C-ből sem készül sportváltozat, így a motorpaletta háromtagúra fogy: a 3,6 literes Pentastar V6-os mellett, amely a 298 vagy 306 lóerős lehet, már csak a kisebbik, 5,7 literes, 370 lóerős Hemi V8-assal lesz rendelhető a Chrysler nagy szedánja. A hathengeres változat összkerék-hajtással is kapható lesz, és az összes motor mellé nyolcsebességes automata váltó jár. A valódi fejlesztéseket azonban nem a hajtás környékén kell keresni: az új 300C futóművében már kovácsolt alumínium lengőkarok vannak, és a kormányművet is egy újabb, elektromos rásegítésű szerkezetre cserélték,
A Lancia márka elsorvasztása után nem valószínű, hogy a 300C-ből készülhet európai változat, pedig talán ez a harmadik forma illeszkedne leginkább az európai vásárlók ízléséhez.