Miután az autógyártási tervei elszálltak, Henrik Fisker újra különleges autókat tervez. Ezúttal a Galpin 725 lóerős tuning-Mustnagját rajzolta át, épp annyira, hogy úgy tűnjön, ez már nem tucatárú.
A kaliforniai Galpin Auto Sports eddig leginkább tuningautók előállításával foglalkozott – most azonban ennél valamivel többet szerettek volna, ez egyértelmű. A saját autógyára eladása után nyilván új lehetőségeket kereső Henrik Fiskert kérték fel rá, hogy tegye különlegesebbé a Mustang formáját. Az Aston Martin egykori tervezője korábban már csinált ilyet – saját autómárkáját megváltoztatott formatervű BMW-k és Mercedesek előállításával indította be annak idején – és látszik is, hogy ügyesen nyúlt a Ford kupéjához. A nagy hatszögletű hűtőmaszkkal, a motorháztető feltűnő nyílásaival és a csomagtérfedél szárnyas kialakításával sikerült az autót még látványosabbá tenni.
A Galpin a műszaki tartalmat is kezelésbe vette: a V8-as motor 725 lóerős, ami a 707 lovas Dodge Challenger Hellcat megjelenése óta kvázi kötelező gyakorlat minden izomautó-tuningolónak. Ugyanezért nem szállhattak el az árral sem, bár az egyedi formaterv miatt a Dodge 60 ezer dollárja helyett a Galpin-Mustang darabja 100 ezer dollárba is belekerül – erre azonban még mondhatják, hogy az egyediségnek ez az ára. Nagy kérdés persze, hogy hányan szeretnek majd bele a Fisker-féle formatervbe, de az az érzésünk, hogy néhány száz példányt ilyen áron is el tudnak majd adni Észak-Amerikában, hisz számtalanszor bebizonyosodott, hogy sokan ennél jóval többet is megadnak, ha valami különlegeset kapnak a pénzükért, ami nem jön szembe úton útfélen.