A Tokio Motor Show-n néha bemutatott tanulmányautók alapján sejthető, hogy a Hondánál kell hogy legyen néhány tehestéges formatervező, de úgy néz ki, mostanság nem ők érvényesülnek. Újabb bizonyíték erre az N-Box Slash nevű kisautó, ami egy elvetélt kísérletnek tűnik többféle ellentétes stílus keverésére.
A Slash az övvonalig a megszokott japán doboz-mini, különösebb jellegzetességek nélkül. A tervezőknek nem is volt sok mozgásterük, hisz ahhoz, hogy egy autó az adókedvezményes Kei kategóriába kerüljön, szigorú méretkorlátok közé kell, hogy beférjen. A magas övvonal felett azonban megpróbálták mozgalmasabbá tenni a formát: az eleve alacsony ablaksor hátrafelé erősen szűkül, a hátsó sarkában pedig rejtett kilincset helyeztek el. A tető eltérő színe és kialakítása a Mini megoldására emlékeztet, ami önmagában nem lenne baj – ahogy a többi megoldás sem – de az arányok sem stimmelnek, és a különböző stíluselemek sem passzolnak egymáshoz.
Azt persze rég tudjuk, hogy a japán vásárlók ízlésébe sok minden belefér, ami Európában már csak a formája miatt is eladhatatlan lenne, és az N-Box Slash a méreteihez képest egész tágasnak néz ki, így lehet akár sikeres is. A műszaki megoldásait szintén a kategória és a tipikus japán kisautó-vásárlók igényei határozzák meg: az előbbi miatt a motor 660 köbcentis háromhengeres, 68 lóerő teljesítménnyel, az utóbbi miatt pedig csak automata váltóval forgalmazzák.