A McLaren 2015-től motorbeszállítót vált a Forma-1-ben, és újra Honda-blokkokkal száll ringbe a világbajnoki pontokért. A brit márka vezetői azonban kijelentették, ez az együttműködés nem terjed majd ki az utcai autókra, a McLaren sportkocsik nem kapnak japán motorokat.
Ezt a döntést azzal indokolják, hogy továbbra is független márkaként akarnak működni – ez a kijelentés persze annak tükrében érdekes, hogy az MP4-12C-ben például Nissan versenyblokk dolgozik. A McLaren marketing-igazgatója, Jolyon Nash szerint nincs szükség a közös munka kiterjesztésére, a jövőben is tisztán sajátmárkás autókat kívánnak forgalmazni.
Korábban egyébként Martin Whitmarsh, a McLaren F1-es csapatának vezetője nyilatkozott úgy, hogy elképzelhető a szélesebb körű együttműködés a két vállalat között – igaz, nehéz lenne megmondani, hogy itt pontosan mire is célzott. Emellett pedig a McLaren-Mercedes kooperációból is született korábban utcai sportgép: az SLR McLaren.
Nash ugyanakkor azt is hozzátette, a jövőben is sportkocsigyárként működnek majd, jelenleg nem tudja elképzelni, hogy hobbiterepjáró gyártásába fognának. Szintén esélytelennek látja egy háromajtós ferdehátú, vagy négyajtós szedán bevezetését.