A Hyundai az i20-hoz igazítja a kínálat többi részét is, de végrehajtottak néhány műszaki fejlesztést is a kínálaton. Többek között új motorokat kap az i30 és az i40: az előbbi fickós turbómotort, az utóbbi tisztább dízeleket.
A legfeltűnőbb változtatás az i30-as és az i40-es párhuzamos felújítása során az autók orrának átdolgozása volt. Láthatóan igyekeztek egy kicsit feltűnőbbé tenni az egyen-arculatot, így szögletesebbre rajzolták a hatszögletű légbeömlőt az autók orrán, és jó vastagon kihúzták a szélét egy krómszínű sávval. Hogy mit ér az utólagos beavatkozás, azt nehéz megítélni, de ahhoz, hogy igazán megragadjon a márka a fejekben, talán eredetibb ötletekre lenne szükség, nem több krómra és LED-es lámpára.
A felújított modellek újdonságai közül a legérdekesebb talán az i30 vadiúj turbómotoros változata. Az 1,6 literes közvetlen befecskendezéses négyhengeres ugyanaz a motor, amelyet a Kia Cee'd GT-ben is alkalmaznak, de alacsonyabb teljesítményre hangolva. Itt 186 lóerő a csúcsteljesítménye, de így is egész dinamikussá teszi az i30-ast: kerek 8 másodperc alatt gyorsítja 100 km/h-ra, és 220 km/h végsebességet biztosít a számára. Az i30 Turbo ezen felül hatásosabb fékrendszert és 18 hüvelykes kerekeket kap, de a Hyundai részéről hangsúlyozták, hogy ezt a változatot nem kőkemény sport-kompaktnak szánták, ennek megfelelően kényelmesebb, hétköznapi használatra alkalmasabb futóműhangolásra számíthatunk, mint a Cee'd GT esetében. A motorpalettán ezen felül egyetlen változtatást hajtottak végre: az 1,6 literes dízelmotor erősebbik változatának teljesítménye 128-ról 136 lóerőre, a csúcsnyomatéka 260-ról 300 Nm-re nőtt.
Az i40-es családon is végrehajtottak néhány változtatást. Az 1,7 literes dízelmotorok már teljesítik az Euro6 károsanyag-kibocsátási norma feltételeit, és az erősebb változat teljesítménye itt is nőtt, 136-ról 141 lóerőre. Ehhez az erősebb motorhoz kínálják majd az új, hétfokozatú, dupla kuplungos automata váltót. A Hyundai emellett bemutatta az i40-esben az ATCC nevű rendszert is, amely a fékek segítségével szimulálja az önzáró differenciálmű hatásait. Az átdolgozott típushoz elérhető lesz az SHB rendszer is, amely automatikusan lekapcsolja a reflektort, ha szemből másik autó érkezését észleli.
A felújított Hyundai modellek várhatóan a jövő év első felében érkeznek az európai kereskedésekbe.