A Nomadot hasonló filozófia szerint tervezték, mint az Atomot: minimalista jármű, maximális vezetési élvezetre kihegyezve. Egy lényeges különbség van, a Nomad terepen érzi magát igazán jól.
Bár az alapvető felépítés ugyanaz maradt – középmotoros, csővázas, kétüléses sportos minimálgép – a Nomad jóval masszívabb vázat kapott, amely felülről sokkal inkább védi az utascellát, sőt, ide még szélvédő is jutott. A hosszú rugóutak és a vaskos terepgumik miatt szinte bárhol elmegy, és a 235 lóerős, 2,4 literes Honda motor, illetve a 670 kilós karosszéria kombinációja miatt igazán fürge is. A gyári adat szerint 3,4 másodperc alatt ugrik százra, a végsebessége viszont – alighanem a rövid végáttétel miatt – 201 km/h. Nem mintha ennyit ki lehetne használni terepen.
Az Ariel most már a szériagyártásra kész autót mutatta meg, de a forgalmazás csak a nyár folyamán indul: a pillekönnyű, villámgyors szöcske ára 27 500 font forgalmi adó nélkül, ami durván 11,1 millió forintnak felel meg.