A kép ugyan nem igazán jó minőségű, de így is látszik rajta a változtatások egy része. Az viszont egyértelmű már egy ilyen, kevéssé részletes kép alapján is, hogy az autó karaktere alig változik a modellváltással.
A Detroit Motor Show-n lepörgetett prezentációban épp csak felbukkant a következő generáció, de az látszik, hogy a hűtőmaszkot kihozták a motorház első pereme alá, az oldalablakok mintha alacsonyabbak és más körvonalúak lennének, az orr-rész pedig hegyesebb. Az összhatásban viszont nincs drámai változás, és valószínűleg műszakilag sem: legfeljebb erősebb V8-asokat kaphat a típus, amelyeket a Corvette motorválasztékából emelhetnek át, szinte egy az egyben.
A Camaro a Chevrolet európai vendégszereplése kapcsán egy darabig Európában is kapható volt, mint afféle arculatépítő modell, de miután a márkát kivonták a kontinensről, kevéssé valószínű, hogy évi néhány száz példány eladásáért az izomautó következő generációját is áthoznák. Így aki efféle járművet szeretne, az kénytelen lesz beérni a Ford Mustanggal, vagy kivárni, míg a szürkeimportőrök behozzák az új Camarót.