Ezzel a Lambóval inkább kiadja a 330
A Lamborghini versenyzésben eddig mérsékelt sikereket ért el, de a Huracan új GT3-as változata alapján úgy tűnik, hogy most komolyabban gondolják. Ha a fenyegető kinézetért járna pont, a zöld Lambó tuti befutó lenne.
GT3-as versenyautóval rengeteg sorozatban lehet indulni világszerte, ezért egy sportos modell népszerűsítéséhez nem rossz ötlet ilyen gyári változatot építeni. Aston Martintól BMW-ig, Ferraritól Porschéig tolonganak a gyártók a Blancpain hosszú távú versenysorozatban, ahol idén a Lamborghini ezt a Huracant indítja.
A GT3 hátsókerék-hajtású, 1239 kilójának 58 százaléka a hátsó tengelyt nyomja, a V10-es motor köré természetesen súlyos versenytechnikát építettek. Elöl hat-, hátul négydugattyús fékrendszert kapott, hatsebességes szekvenciális váltója háromtárcsás kuplunggal kapcsolódik a motorhoz. A félelemkeltő aerodinamikai elemek fejelsztésében a versenysportokban ismert Dallara segített.
A Lamborghini az osztrák Grasser versenycsapatra bízta két autóját, amelyeket a Blancpain sorozatban indítanak; ha valaki privát versenyzőként szeretne Huracan GT3-ast, 369 ezer euróért, vagyis mintegy 116 millió forintért veheti meg.