A kínai autóipar dinamikusan fejlődik, ehhez nem fér kétség. Néhány nappal ezelőtt meg is érkezett a BYD Tang, amely a távol-keleti ország talán első igazán bitang autója, teljesítménye és külleme egyaránt teljesen rendben van. Azonban a rossz szokásokról nem könnyű lemondani.
Ezt bizonyítja a Jiangling Motors új modellje, a T7, amely nem más, mint egy pofátlan koppintás. Az áldozat ezúttal a Volkswagen Amarok. Az autó orr-részét egy az egyben átvették: megegyezik a fényszórók formája és a hűtőrács is, sőt megfelelő távolságból még az embléma sem segít az azonosításban. Az álcázott autót szemlélve azért egy jelentős különbséget is észrevehetünk: az Amaroknál jóval hosszabb lett a kínai pickup.
Ami a műszaki tartalmat illeti, a 2,8-as Isuzu turbódízel a maga 102 lóerejével nem mondható túl erősnek, és a 110 ló körüli 2,2-es benzines sem igazán kihegyezett. Ezen kívül túl sok részletet, technikai adatot nem ismerünk a Jiangling T7-eséről.
Az autó a tervek szerint a jövő hónapban kerül sorozatgyártásba, és minden bizonnyal csak a Távol-Keleten forgalmazzák majd.