Kiadta az első gyári képeket a GT86-os sportkocsin alapuló raliautójáról a Toyota. A CS-R3 versenygépet ezekben a hónapokban még tesztelik, júliusban azonban már a gyorsasági szakaszokat koptathatja.
A kimondottan raliversenyekre szánt kivitelnél megtartják az utcai változat négyhengeres, kétliteres bokszermotorját, igaz, a teljesítmény nem marad változatlan. Az alap kétszáz lóerejéhez képest itt 238-ról beszélhetünk, míg a csúcsnyomaték 205-ről 230-ra nőtt. Emellett a futóművet is a fokozott igénybevételhez igazították, a megállást pedig elöl négy-, hátul kétdugattyús féknyergek segítik.
A bukócsövezett GT86 CS-R3 az RC3-as kategória versenyein állhat rajthoz, többek közt Renault Cliók, Fiat Grande Puntók és Citroen DST-k ellen. Ahhoz, hogy az első- és összkerekes autók alkotta mezőnybe hátsókerekesként bekerülhessen, a szabályok módosítására is szükség volt. A Toyota német központú motorsportrészlege 25 millió forint körüli áron kínálja az autót privát csapatoknak.