Ami az álcázás ellenére azonnal feltűnik, az a jelentős futómű-szélesítés, de nem ez az M6-os alapú versenyautó egyetlen érdekessége.
Bár a DTM-sikerek talán nagyobb figyelmet kapnak a BMW-nél, az M részleg sportkocsi-programja is tovább fut. Most az M6-os egy változatán dolgoznak, amely a GT3-as kategóriába illeszkedik, de még csak a fejlesztés korai stádiumánál tart, így a gyári képeken is erősen álcázva látható. Az M6 alapvető jellegzetességei megmaradtak – például a 4,4 literes V8-as biturbó motor – de a részletek alaposan megváltoztak. Az oldalanként vagy tíz centivel kiszélesített karosszéria tömegét is alaposan lefaragták, állítólag nem nyom többet 1,3 tonnánál. A motor ugyan nem sokkal erősebb, mint az utcai változaté – valamivel több, mint 500 lóerős – de ezt a szabályok előírta szűkítővel tudja. A motorhoz hatfokozatú, kifejezetten versenycélra kifejlerszett szekvenciális váltót illesztettek.
Bár az új versenygépet már most megmutatták, úgy tudjuk, az idén még csak tesztelik és fejlesztik a típust, amely gyári színekben először a 2016-os szezonban bukkanhat fel, bár nem kizárt az sem, hogy már az idén felbukkan egy-egy kisebb jelentőségű futamon, próba-jelleggel.