Durván elszállt a Ford GT ára
Az első Ford GT egyik legvonzóbb tulajdonsága relatíve vonzó ára volt. Tudott annyit, mint a legtöbb európai vetélytárs, de azokhoz képest gombokért adták. Így nyilván veszítettek némi pénzt minden példányon, de a sportkocsi arculat-polírozó hatása miatt lenyelték a deficitet, és inkább korlátozták a példányszámot. A második generációval viszont másként lesz.
A Genfi Autószalonon ugyanis kiderült, hogy az ára 400 ezer dollár körül alakul majd, azaz árban közel lesz a Lamborghini Aventadorhoz. Nehéz megítélni, hogy ilyen összegért mennyire lesz népszerű a típus, hisz tényleg nagyon jól néz ki. Ugyanakkor hathengeres a motorja, ami ezen a piacon már hozott bukást – a Jaguar XJ-220-as hiába volt kora leggyorsabb sportkocsija, nem szerette a közönség, és ma sem nagyon van ára – és ennyi pénzért az Aventador gyorsabb, erősebb, több hengeres, és magasabb presztízsű a neve.
A Ford persze csúcstechnikát kínál, és a tervezői alighanem abban reménykednek, hogy ezt értékeli majd a közönség. A baj csak az, hogy ilyen árcédula mellett túl sok a versenytárs, és a sportkocsi-vásárlóknak nem csak a műszaki megoldások számítanak, a formaterv vagy a jó gyorsulás, hanem a számháború-alkalmasság és a márkanév csengése is.