Mindenkinek 700 lóerős Dodge kell
Egy ilyen erős, kompresszoros V8-as nem politikailag korrekt választás, de úgy tűnik, titkon mindenki ilyesmire vágyik. A Charger és a Challenger Hellcat változatai iránt akkora a kereslet, hogy hiába folyik a gyártás teljes sebességgel, a 707 lóerős szörnyetegek várólistája egyre csak nyúlik.
Az óriási érdeklődés részben persze annak köszönhető, hogy valószínűleg ez a legolcsóbb hétszáz ló a piacon, hisz 59 995 dollár a kétajtós Challenger a kompresszoros Hemi motorral. Összehasonlításképp, a Porsche majdnem kétszer ilyen drágán ad fele ilyen erős autót. Igaz, a Porsche sokkal kifinomultabb megoldásokat kínál, de sokszor nem is a valós képességek számítanak, hanem a számok: egy Challenger Hellcat mégiscsak van olyan erős, mint egy Lamborghini Aventador.
Azt egyelőre nem tudni, hogy mit lép erre a Chrysler, hisz aligha vállalják annak a költségét, hogy bővítsék a rétegmodell gyártására szánt helyet, a hosszú várakozás viszont nem tesz jót a cég arculatának. A Hellcat célja pedig épp az imázsépítés lenne. Talán egy komolyabb áremelés lenne a legcélszerűbb, azzal csökkenthetnék a keresletet, de még mindig egy csomóan megadnának 80-90 ezer dollárt a legerősebb gyári izomautóért.