Baj van a LaFerrarival
A holland sajtó kapta fel a hírt, hogy világszerte 499 LaFerrarit rendelnek vissza a kereskedésekbe az üzemanyagtartály továbbfejlesztésére – jelentsen ez bármit.
A visszahívás szót gondosan elkerülik a Ferrarinál annak ellenére, hogy lényegében az összes eddig forgalomba került LaFerrarit a szervizekbe hívtak, és maga a művelet ois meglehetősen hosszadalmas, nyolc órát vesz igénybe, hogy elvégezzék a rejtélyes átalakításokat. A Ferrari azt is tagadja, hogy az autók tűzveszélyesek lennének, bár korábban ez az összefüggés is felmerült.
Az egész ügyben nem is az a legmeglepőbb, hogy a Ferrari csúcsmodelljéhez hozzá kellett nyúlni, hiszen kisszériás gyártásból származó, majdhogynem kísérleti modellről van szó, a Ferrari első hibrid hajtású modelljéről, amelynél komplikáltabb utcai autót eddig még nem építettek Maranellóban. Így talán egy-egy tervezési hiba is megbocsátható, ha azt a gyártó később képes és hajlandó orvosolni. A probléma kezelése viszont amolyan Ferrarisan faramuci – mintha bármit számítana, hogy a visszahívást visszahívásnak vagy továbbfejlesztésnek hívják-e. A Ferrarinál azonban görcsösen ragaszkodnak a tökéletesség mítoszához, még ha ezzel már-már nevetségessé is válik a márka.
A beavatkozás egyébként tényleg komoly lehet, legalábbis erre utal egy, az egyik német Ferrari szervizben készült kép: a méregdrága sportkocsi hátulját teljesen le kellett szerelni, és ez a példány állítólag már a visszahívásnak semmiképp sem nevezhető akció részeként került a szervizbe.