Több új modellel bővítette a C osztályú kínálatot a Mercedes. Az már a bemutató idején is biztos volt, hogy fokozatosan érkeznek a különböző kivitelek, ezek egy részének pedig most jött el az ideje.
Már a belépőmodellnél is változást láthatunk, ugyanis eddig a C180 jelentette a legolcsóbb alternatívát, a benzinesek közt pedig a maga 156 lovas, 1,6-os turbómotorjával a leggyengébb is volt. Ez azonban a C160 érkezésével változott: lényegében ugyanazt a motort adták ki alacsonyabb, 130 lóerős teljesítményszinttel, miközben a csúcsnyomaték 250 newtonméterről 210-re csökkent. A magyarországi ár ugyan még nem ismert, de Németországban mintegy kétezer euróval olcsóbb a C160.
A korábbi ígéretekhez híven megkaptuk az összkerekes C Merciket is. A C200 4Matic 184 lóerős kétliteres benzinessel, míg a C200d 4Matic a jól ismert 2,1-es, 170 lovas dízellel elérhető. Itt tehát a sima, hátsókerekes változatokhoz képest nincs más változás, csupán az összkerék, amely nyilván az árcédulákon is érezteti majd a hatását.
A négyhengeresek köti csúcsot mostantól a C300 jelenti majd, amelynek kétliterese 245 lovas teljesítmény leadására képes. Ezzel a 0-100 km/h-s sprint mindössze 5,9 másodpercet igényel, de a fogyasztás sem szökik az egekbe: a NEDC mérési ciklus szerint mindössze 6,3 litert ígérnek a stuttgartiak. A kombi esetében mindkét érték gyengébb egy hajszálnyival.
A sportos C osztályok sora a C 450 AMG 4Matic-kal bővül. A háromliteres V6-os itt 367 lóerőt tud, maximális nyomatéka pedig 520 newtonméter. Igaz, a csúcsot továbbra is a C63 AMG modellek jelentik, amelyek közül a gyengébbik 476, az erősebb S-kivitel pedig 510 lovas.