Az Audi S6 Avant eleve a legdurvább kombik egyike, de aki ennél többet szeretne, az nem csak RS6-ost vehet, de az Abt-nél is megrendelhet egy erősebb változatot, durvább futóművel és kevesebb korlátozással.
Fura ötlet az Abt részéről, hogy elkészítették az S6 550 lóerős változatát, hisz a gyári RS6 tíz lóerővel még erősebb, de nyilván sejtik már, hogy mit lehet eladni a közönségnek. Az erősebb S6 nyilván megoldás azoknak, akik már megvették az autót az RS6 megjelenése előtt, és persze azoknak is, akik ragaszkodnak a magasabb végsebességhez. Az Abt változat egyetlen egyértelmű előnye ugyanis, hogy 290 km/h-ig is elengedi az elektronika, míg a gyári autó végsebessége 250 km/h. Ezen felül is akadnak persze látható különbségek: az Abt saját 20 vagy 21 hüvelykes felnijeivel kínálja az erősebb S6-ost, saját karbon optikai tuning-elemeket szerel rá, és szintszabályzós futóművel látják el, amellyel elöl 2, hátul 1,5 centivel csökkenthető a hasmagasság.
Az Abt S6-os tuningprogramja egyelőre annyira új, hogy még az átalakítás árát sem ismerjük, ami egyébként érv lehet az átalakíttatása mellett: ha sikerül az S6-os 70 ezer eurós és az RS6 108 ezer eurós ára között piacra dobni.