A következő Camaro kupé-szerűbb tetővonallal érkezik, ami nem csak esztétikai szempontból lényeges, de a gyáriak szerint az autó légellenállását is csökkentették vele.
Most, hogy kevesebb mint egy hét van a premierig, a Chevrolet megmutatta, milyen lesz az új Camaro az övvonalán felül. A szedán-szerű lépcsős far helyett az autó végéig ereszkedő tetővonal jellemzi a következő generációt, ami alapvetően változtatja meg az autó karakterét. Persze a Camaro-hagyományba jól passzol az új tető, hisz 1970 és 2002 között is hasonló, kupé-fazonú modelleket forgalmaztak ezen a néven. A gyáriak szerint azonban célszerű oka is van a stílusváltásnak. A teljesítmény ugyanis nő, ezzel fokozódik a motor hűtési igénye, és a növekvő sebességgel arányban növelni kell az autóra ható leszorítóerőt. Ez pedig mind a légellenállás növekedésével jár – a gyáriak szerint ezt ellensúlyozandó igyekeztek javítani a karosszéria aerodinamikai kialakítását.
Műszaki értelemben persze nem várható jelentős változás: a hátsókerék-hajtású platform alapvetően nem változik meg, és vár valószínűleg erősebbek lesznek, valószínűleg a jelenleg használt V6-os és V8-as motorok sem változnak érdemben. Valószínűleg készül majd egy négyhengeres, turbómotoros változat is – nem lehetetlen, hogy ez előbb-utóbb Európában is felbukkan, annak ellenére, hogy a Chevrolet márkát felszámolták a kontinensen – úgy 280-300 lóerővel.
A Camaro az összes fejlesztés ellenére is nehezebb piaci pozícióba érkezik, mint az elődje, hisz a Mustang rengeteget fejlődött – elsősorban a független hátsó felfüggesztés révén – a Dodge pedig a piac legerősebb izom-kupéját kínálja a több mint hétszáz lóerős Challenger Hellcattel. Hogy pontosan mit is tud felmutatni a Camaro, az május 16-án szombaton derül ki – akkor tartja a GM a típus világpremierjét a detroiti Belle Isle Parkban.