A japán Mitsuoka bátor lépésre szánta el magát: megpróbál eladni néhány autót külföldön is. Ráadásul egyből Nagy-Britanniában próbálkoznak, abban az országban, ahol az egy főre jutó sportkocsigyártók száma messze a legmagasabb a világon.
A csodafegyver, amit bevetnek, a Mitsuoka Roadster, egy régies vonalvezetésű, de részleteiben modern vászontetős sportkocsi. A gép műszaki alapja a Mazda MX-5, bár annál hosszabbnak látszik, bár lehet, hogy csak azért, mert az első tengelyvonalát egészen az autó orrába tolták. A Roadster egyébként inkább luxusmodellnek ígérkezik, mint puritán sportgépnek, legalábbis erre utal, hogy a szériafelszerelés része lesz a légkondicionáló és a fűtött ülések. Az eredeti hajtásláncon azonban nem változtattak sokat: a kétliteres négyhengeres motor itt is 162 lóerős, és hatfokozatú váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket.
Ha az autó stílusa megkérdőjelezhető is, Mitsuoka mércével még a legízlésesebbek közé tartozik, és a cég szerencsére nem próbál olyan rémeket importálni, mint amilyen a Jaguar Mk.II orrú Nissan Micra vagy az MG orrú Toyota Corolla. Az azonban így is erősen kérdéses, hogy az 53 800 angol fontos – azaz bő 23 millió forintos – vételárat hányan lesznek hajlandók kifizetni lényegében csak a műanyag karosszériáért, amikor egy műszakilag azonos Mazda MX-5 ennek az összegnek kevesebb mint a feléért beszerezhető.