Úgy tűnik, a Toyotánál is akad néhány szentimentális döntéshozó – legalábbis erre utal, ahogy hat autót hat legendás versenygép színeire fóliáztattak a Goodwood Festival of Speed alkalmából.
Az 1960-as és 90-es évek közti időszakot öleli fel a sportkocsis múltidézés. Két autó kapta meg az első komolyanvehető Toyota sportautó, a 2000 GT két versenyváltozatának színeit, a zöld motorháztetős sárga és kék motorháztetős fehér példányok azok. Egy Ove Andersson, a Ralipápa Celica 1600 GT kupéjának vörös színét kapta, fekete motorháztetővel, egy az 1980-as évek IMSA GTU Celicájának fehér alapon vörös-narancs-sárga csíkos mezében pompázik, egy a 90-es évek közepének meghatározó raliautójának, a Celica GT-Four ST205-nek a színeit utánozza, egy pedig az ugyanebben az időszakban a japán túrakocsi-bajnokságban futó tigriscsíkos Supra versenyfestését kapta.
Az egyetlen közös vonás a mintás GT86-osok megjelenésében, hogy mindegyik igazán látványos a maga módján, a fólia alatt azonban nincs sok eltérés. Mindegyiket négy centivel lejjebb ültették, és kaptak egy-egy igazán jó hangú, rozsdamentes acél kipufogórendszert, valamint a stílusukhoz passzoló felniket. Ám, ahogy ez a Toyotánál megszokott, a motorhoz nem nyúltak – nem mintha a kétszáz lóerős, pörgős négyhengeres nem lenne bőven elég egy kis örömautózáshoz.