Egyre tisztább, hogy mit akar a Cadillac új seprűje, Johan de Nysschen. Elsősorban is nagyon sok szabadidő-autót, sokkal elegánsabb kereskedéseket, jobb kiszolgálást, és mindezen keresztül sokkal több vásárlót.
A tervek tehát igazán nagyívűek, de szükség is van rájuk. Kínában ugyan nőnek a Cadillac eladásai, Észak-Amerikában viszont nem ilyen jó a helyzet: az elmúlt hónapban például esett a forgalom, miközben minden nagy rivális jelentős növekedést tapasztalt. De Nysschen feladata épp az, hogy változtasson ezen, és az látszik is, hogy nagyon határozott elképzelései vannak a márka jövőjével kapcsolatban. Az első lépés a kereskedőhálózat átalakítása lesz: kevesebb, de jobb szolgáltatást nyújtó kereskedést szeretne a Cadillac új vezetője, ami járható út lehet, hisz az Audi jelenleg kevesebb, mint harmadannyi kereskedéssel több autót ad el Észak-Amerikában, mint a Cadillac.
Hosszabb távon azonban csak a választék korszerűsítésével képzelhető el a növekedés, és de Nysschennek erre is van terve. Elsősorban a szabadidő-autók piacán mutat lemaradást a Cadillac, ezért nem kevesebb, mint öt ilyen városi terepjárót terveznek bemutatni a következő öt évben, amelyekkel miden méretkategóriában felvehetik a versenyt a konkurenciával. Ezen felül a tervekben szerepel egy négy méter körüli kisautó, és három nagyobb szedán leleplezése is az évtized végéig.
A márka célkitűzései meglehetősen ambiciózusak: 2020-ra a világ luxusautó-eladásainak 5%-át szeretnék adni a jelenlegi 3,4% helyett, és 300 ezres éves termelést pedig 500 ezer fölé szeretnék növelni.