Szegény Henrik Fiskernek már a nevét is kidobták, miután a cége új kínai tulajdonoshoz került és Kaliforniába költözött. A névváltásba azonban nem öltek túl sok kreatív energiát, egyszerűen a Fisker egyetlen autójáról, a Karmáról nevezték el magukat.
A szép új Karma Automotive persze ugyanezt a hibrid szedánt tervezi tovább gyártani, a Karmát, amelyet így igazából megfosztottak a típusnevétől. Azt talán mégsem követik el, hogy az autót Karma Karma néven kezdik forgalmazni. A cég új tulajdonosainak célja a névváltással, hogy megpróbáljanak megszabadulni attól a kellemetlen hírnévtől, amelyet a Fisker név az évek során összeszedett. Ebből a szempontból megint nem feltétlenül szerencsés a Karma név, hisz ez még mindig erős kapocs a múlt – sőt, épp a sok gondot okozó autó – felé.
Mindenesetre úgy tűnik, azt a fiskeri időkből megmaradt elképzelést nem adták fel, hogy komoly szeletet hasítsanak ki a környezetbarát autók piacából, azzal a 2,4 tonnás, durván 400 lóerős sportszedánnal, amely az amerikai hatóságok szerint hibridként ugyan 4,5 litert fogyaszt átlagosan, de tisztán benzines üzemmódban akár 12 liter benzint is lenyel száz kilométeren.