A Tokiói Autószalonon mutatja be a BMW a legerősebb M4 változatot, amely sok tekintetben inkább rendszámos versenygép, mint utcai autó.
Ahogy korábban az M3-asok többségéből, az M4-esből is elkészítették a BMW sportrészlegénél a klubverseny-változatot. Az M4 GTS-be a 3 literes duplaturbós hathengeres 500 lóerős változata kerül 600 Nm maximális nyomatékkal. Ez a hétfokozatú, dupla kuplungos váltóval kombinálva tovább javította az M4-es amúgy is kivételes dinamikáját: ez a változat 3,8 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-t, a végsebessége pedig 305 km/h. A gyáriak szerint ráadásul 7'28”-es időt lehet futni a géppel a Nürburgring Nordschleifén, ami szintén kivételes eredmény.
Persze az autónak nem az erősebb motor az egyetlen különlegessége. Kapott néhány karbonszálas alkatrészt, például a csomagtérfedél és az ülésvázak is a ebből az anyagból készültek. A hátsó ülések is hiányoznak, Alcantara bevonatű üvegszálas műanyag polc került a helyükre. A futóművet is átdolgozták – a GTS-é állítható – és a karbon-kerámia féktárcsák is az alapfelszereltség részei. Akinek valóban versenyzésre kell az autó, az rendelhet bele Clubsport csomagot is, ennek része a gyári bukókeret - egy egyszerűbb, nem FIA homológ kivitel -, a hatpontos biztonsági övek és a tűzoltókészülék is.
A különleges M4-esból kevés készül: összesen 700 példányt terveznek gyártani, így valószínűleg nem lesz könnyű hozzájutni egy-egy példányhoz. Azt egyelőre nem árulták el, hogy a GTS mibe kerül majd, de a felszereltsége alapján valószínű, hogy az összeg hatszámjegyű lesz, euróban.