Korábban csak annyit árultak el, hogy egy dupla turbós V6-os és három villanymotor vesz részt az autó hajtásában – most azonban az is kiderült, hogy összesen 582 lóerő hajtja a sportkocsit.
A teljesítmény zömét a benzinmotor adja, ahogy a Honda hibrideknél már megszokhattuk: 507 lóerőt ad le a hathengeres, amelyet az előd megoldásához hasonlóan a hátsó tengely elé építettek be. A 3,5 literes V6-os maximális nyomatéka 550 Nm, és 7500-as fordulatszámig pörgethető. Ehhez csatlakozik 47 lóerős és 135 Nm nyomatékú villanymotor és a 9 sebességes, dupla kuplungos sebességváltó. Az első kereke is hajtottak, ezeket két, egyenként 36 lóerős motor forgatja. Így hiába nehéz az NSX – üresen 1725 kilogramm – a gyorsulás 100 km/h-ra alig vesz igénybe többet 3 másodpercnél, a végsebesség pedig 307 km/h.
Hiába mutogatják idestova tíz hónapja, az NSX-re még várniuk kell azoknak, akik vennének egyet, hisz a Honda csak jövő tavasszal kezdi a gyártást. Így nem csoda, hogy még titokban tartják az árát, bár olcsó biztosan nem lesz – a legóvatosabb becslések is 150 ezer euróról, azaz közel 47 millió forintról szólnak, és ez a felhasznált csúcstechnika ismeretében nem is feltétlenül túlzó becslés.