Izomautó összkerék-hajtással? Már ilyen is van
Meglepő, de a Fiat-Chrysler házi tuningcégénél csak le kellett szedni a polcról az alkatrészeket, hisz a Challenger műszaki alapjaihoz lényegében minden van, ami egy ilyen különleges változat összerakásához szükséges. Így született a nem létező GT AWD változat.
Az összkerék-hajtást például a Charger rendőrségi változataiba építik nagyobb sorozatban, és az egy az egyben beszerelhető a Challengerbe, a tanulmányban található nyolcsebességes automata váltó pedig a Chrysler 300C-ből érkezik. A szélesítések, nagyobb kerekek és fékek a Mopar kínálatában jó ideje elérhetők a Challegnerhez, a motor pedig a jól ismert 5,7 literes Hemi V8 515 lóerős változata. Már csak egy jó fényezést kellett találni, és erre a világosszürke-sötétszürke-narancs kombinációra esett a választás.
Azt ugyan nehéz megmondani, hogy ki szeretne egy olyan autót négykerék-hajtással, amely elsősorban épp attól érdekes, hogy nagy gázra mit művel a hátuljával. A Mopar célja azonban nem is ennek a konkrét autónak az eladása, inkább hogy megmutassa, mi minden összeállítható a nagy Chrysler és Dodge modellek csereszabatos alkatrészeiből.