Los Angelesben mutatták be a Lincoln MKZ megújított változatát. Egy picit jobban hasonlít egy Audira, mint eddig, és kapott egy igazán erős hathengeres turbómotort.
Az MKZ nálunk kevéssé ismert modell, amely a Ford Mondeo műszaki alapjaira épül, de valamivel nagyobb annál. A bő 4,9 méteres szedán a Lincoln belépőmodellje, ennek ellenére ez a típus kapta meg a márka eddigi legerősebb motorját. Az új fejlesztésű 3 literes, közvetlen befecskendezésű, ikerturbós V6-osból, amely a kissé megtévesztő GTDI elnevezés ellenére benzinüzemű, kétféle változatot is készítenek. A fronthajtású változatba a 350 lóerős kerül, az összkerék-hajtású csúcsváltozatban viszont kerek 400 lóerőt ad le. Úgy tudjuk, ezzel váltják a korábbi, 3,7 literes, 300 lóerős szívó V6-ost.
A Fordnál manapság jellemző fejlesztési iránynak megfelelően az alapváltozatba is turbómotort építenek, a Ford jól ismert kétliteres Ecoboost turbómotorjának egy változatát, amely itt 245 lóerős. Az autó egyes műszaki megoldásait állítólag egyenesen a nemrég bemutatott Focus RS-ből vették át, így az összkerék-hajtású változatok differenciálművei például a sportmodellből származnak.
Bár a Ford kínálatának nagyobb részét globális eladásra szánják, úgy tűnik, a Lincoln kivétel marad. Európában mostanság a Vignale modellek bevezetésével próbálnak közelebb jutni a prémium-kategóriához, az igazi luxusmodelljeik így megmaradnak amerikai specialitásnak, legalábbis egyelőre, már csak azért is, mert errefelé nincs sok presztízse a Lincoln márkának.