Ahogy átvette a kulcsát, viheti is a versenypályára a Cayman GT4 Clubsportot. A Porsche nem állt meg a GT4-nél, megfejelték a csúcs-Caymant egy pálya-változattal.
Az autó, amelynek sosem kellett volna megszületnie – írta Vályi Pista a Cayman GT4 tesztje után. A Porsche az év elején húzott egy furcsát, amikor a középmotoros Caymant sportváltozatát odatette az igazán erős modellek kínálatába. Ültetés, a Carrera S motorja 385 lóerővel, sportosabb body kit, nagyobb felnik – hozta, ami egy erős Porschétól elvárható, egyúttal kissé megingatta a gyártóról feltételezett logikánkaa, miszerint a 911 házon belül egy megközelíthetetlen király.
Elsődleges technikai paraméterei szerint a GT4 Clubsport nem tűnik nagy előrelépésnek az alap GT4 után. Teljesítménye maradt 385 lóerő, elöl-hátul maradtak a 380 mm-es acél féktárcsái, és ahogy az alapban, úgy ebben is a 911 GT3 állítható futóműve dolgozik. A felhasználói kör ezek után válik ketté. A Clubsport tán legkarakteresebb eleme, hogy a gyár adja hozzá a bukókretet. A kifejezetten versenypályára szánt Cayman beheggesztett kerettel és hatpontos övvel szerelt versenyüléssel jön ki a gyárból. Váltónak egy duplakuplungos hatfokozatút kap, szemben a kizárólag kéziváltós GT4-gyel, a 20 colos helyett 18 colos felniken áll, és mechanikusan záró sperrdifivel szerelik.
A pályakész állapotnak persze ára van: nettó 111 ezer eurót kérnek érte, szemben a Cayman GT4 bruttó 86 ezres árával.