Nem irigyeljük azt a Volvónak azt a munkatársát, aki megkapta a feladatot: találjon ki valamit, amitől minél többen nézik majd meg az FMX teherautóról szóló reklámfilmet, de végül megoldotta a feladatot. Azt találta ki, hogy egy négyéves kislány irányítsa a tesztpályán a négytengelyes, tízkerekű gépet zárt pályán, amely tele van kisebb-nagyobb akadályokkal.
Az ötlet elég kedves hozzá, hogy a gyermekekhez ösztönösen vonzódó átlagemberrel is megnézesse a filmet, bár azt nem tartjuk valószínűnek, hogy a teherautót valóban a szemüveges, négyéves kislány irányította volna – ahhoz túl precízek a manőverek és túl nagy a tempó. Viszont a kivitelezés ügyes: minden lényeges üzenet benne lehet a filmben. Megmutathatták, hogy az FMX horpadások nélkül bírja a kisebb ütéseket, az alját úgy tervezték, hogy sérülés nélkül vészelje át akár azt is, ha betongerendákon vonszolják végig a tengelyek egyik oldalát, boruláskor sem deformálódik a fülkéje, sőt, akár egy betontéglákból épített házikón is áthajthat úgy, hogy csak a szélvédő sérül.
Érdekes látni, hogy milyen extrém terhelésekre készítenek fel egy ilyen munkateherautót, amely négytengelyes kialakításával és hatalmas méreteivel amúgy is elég félelmetes látvány. Az azonban ránézésre nem derül ki például, hogy a közönségesnek tűnő karosszériaelemeket nagyrészt 3 mm-es lemezekből préselik, vagy hogy az FMX fülkéje alatt masszív öntvény fogja fel az ütközési energiát – és épp ezeket tudhatjuk meg a klipből, amit a kislány nélkül nyilván sokkal kevesebben néznének meg.