A Concept Coupé volt az első autó, amelyen megmutatták a Volvo új stílusát, és mintegy mellesleg a gyáriakat is meglepte azzal, hogy milyen hatalmas érdeklődés fogadta. Az átlagosnál is többen próbálták megrendelni, annak ellenére, hogy egyértelműen egyedi koncepciónak szánták.
Talán ennek köszönhető, hogy a Volvónál már akkor azt mondták, bár a korábbi tervek közt nem szerepelt, megfontolják egy kupé elkészítését. Úgy tűnik, a kérdés el is dőlt: az S90 alapjaira építenek egy, a tanulmányhoz hasonló kétajtóst, bár csak 2020-ra, miután a választék gerincét adó modelleket már mind sikerült újabbakra cserélni. Bár nevet nem mondtak, nem nagyon lepődnénk meg rajta, ha C90-es néven jönne az újdonság, amely jellege, méretei és ára alapján a hatos BMW és a Mercedes E Coupé közvetlen vetélytársának ígérkezik.
A Volvónak nem ez lenne az első kupé típusa – a közelmúltból a C70 két generációja érdemel említést – de a korábbi modellek jellemzően kisebbek voltak. A nagyobb típus előnye – azon túl, hogy kevés műszaki változtatással építhetnék az S90 alapjaira, akár azonos gyártósoron – az, hogy adhatják drágán, így pedig akár kis példányszámban is megéri gyártani. Vannak olyan pletykák is, amelyek szerint nem is ez lenne az egyetlen kupé a kínálatban – erre utal, hogy nemrég levédették a C40 és C60 neveket – de úgy tudjuk, a következő három-négy év még a választék törzsének megújításával telik majd.
Még hátra van a V70-est váltó V90 kombi bemutatója, az S60-V60 páros, valamint az XC60 típusok leváltása – mindez az SPA padlólemez felhasználásával – illetve a V40-es utódai, amelyek számára már kifejlesztették a CMA jelzésű kompakt platformot. Érthető, hogy egyelőre ezekre koncentrál a Volvo, hisz a cél a nyereséges működés, amit az eladások növekedésével érhetnek el, ehhez viszont a legkeresettebb modelleket kell alaposan modernizálni. Csak utána foglalkozhatnak a rétegmodelleket, amelyeken szinte soha nem képződik jelentős profit.