Ahogy már a név alapján is sejthető, a Citroën újdonsága elektromos üzemű, négyszemélyes strandautó-féleség – olyan rétegmodell, amelyhez hasonlóval a nagyobb autógyárak ritkán próbálkoznak. Az autó eleje ugyan a C4 Cactus-éra emlékeztet, de az autó többi része egy az egyben a Bollore Bluesummer típusból jön.
A négyszemélyes jármű belső terét a szélvédő keretével együtt három bukókeret védi, ezek közé lehet beilleszteni a két tetőpanelt. Teljesen zárttá nem tehető az E-Mehari – igaz, ez már az eredeti Méharival is hasonlóképp volt. Épp ezért készül a kárpitozás vízhatlan anyagból – így egy kis eső nemigen árthat az autó belsejének. A karosszériát egyébként műanyag elemekkel burkolták – így lehetséges, hogy a Bollore autójából ilyen hamar kialakíthatták a Citroënt.
A hajtásrendszer a Bollore fejlesztése: 30 kWh-s akkumulátor táplál egy 68 lóerős villanymotort, amely legfeljebb 110 km/h-s végsebességet biztosít a jármű számára. Az elméleti maximális hatótáv 200 km, de gyorstöltési lehetőség nincsen, így egy 16 amperes háztartási csatlakozóból 8, egy 10 amperesből 13 óráig tart a teljes újratöltés. A forgalmazás beindítását jövő tavaszra ígérik a franciák, és bár az autó áráról egyelőre nem esett szó, az alkalmazott műszaki megoldások alapján azt mondanánk, nem is igazán számítanak évi néhány ezer példánynál nagyobb mennyiség eladására.
Az viszont nem lehetetlen, hogy a mediterrán üdülőkörzetekben, így a Riviérán és a közeli szigeteken elterjed majd az E-Mehari, hisz nyaraláshoz nemigen kell ennél jobb bérautó, főleg ha az ember csak néhány kilométerre járkál vele, mondjuk a közeli strandra. Ez pedig elég jó reklám lehet a Citroën márka számára.